Beheren van inkomende en uitgaande telefonische communicatie.
Afhandelen van e-mails en correspondentie.
Onderhouden van klantcontacten en het verstrekken van informatie.
Beheren van agenda's en afspraken.
Jouw profiel
Pas jij in het volgende plaatje?
Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk.
Je bent punctueel, nauwkeurig en hebt oog voor detail.
Uitstekende communicatieve vaardigheden en een klantgerichte instelling.
Je kunt zelfstandig werken maar functioneert ook goed in teamverband.
Ervaring met administratieve taken en klantenservice is een pluspunt.
Vergaderingen van de projectgroep organiseren
Verslagen opstellen
Klanten en opdrachtgevers informeren over de vordering van hun dossier en verslagen, vorderingsstaten, tijdspaden, ... doorsturen
De personeelsleden bewustmaken van en opleiding geven over de benadering van kwaliteit
Aanbod
Wat bieden zij jou?
Een competitief salaris op basis van ervaring en competenties.
Mogelijkheden voor professionele ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf bij goede prestaties. (Wel start als een tijdelijke functie!)
Extralegale voordelen zoals maaltijdcheques en een hospitalisatieverzekering.
Toegang tot interne en externe trainingsmogelijkheden om je vaardigheden verder te ontwikkelen.